Kakaovo-orieškový medový krém ČOKOMED je nenapodobiteľné spojenie tých najlahodnejších chutí. Náš delikátny krém s impozantnou konzistenciou nenechá chladným ani tých najväčších gurmánov.

  • Žiadne produkty v košíku.
  • Žiadne produkty v košíku.
Image Alt

Dodacie podmienky

Dodávka tovaru a poplatky za doručenie

Tovar v súčasnosti doručujeme výlučne kuriérskou spoločnosťou GLS. Osobný odber tovaru zo skladu predávajúceho je umožnený kupujúcemu len na základe predošlej písomnej dohody. 

V prípade, že kupujúci nakúpi tovar vo webshope v celkovej cene pod 49,- EUR sa účtuje poplatok za doručenie a príp. dobierku podľa nižšie uvedených sadzieb v tabuľke. Poplatok za doručenie bude započítaný do celkovej predajnej ceny na faktúre a vyznačený ako „Poplatok za doručenie (a dobierku)“. V prípade, že kupujúci nakúpi tovar za viac ako 49,- EUR sa poplatok za doručenie A Príp. dobierku v Zóne 1 a 2 neúčtuje. V Zóne 3 sa tento poplatok účtuje vždy, nezávisle od hodnoty nákupu. V súčasnosti dodávame tovar do SR aJ ČR. PLATBA NA DOBIERKU JE MOŽNá LEN V SR.
Poplatky za doručenie a dobierku:

Zóna 1 – Slovenská republika
Poplatok za doručenie: 3,90 EUR
Poplatok za dobierku: 1,- EUR

Zóna 2 – Česká republika
Poplatok za doručenie: 6,00 EUR

Zóna 3 – Maďarsko, Rakúsko, Nemecko a Poľsko
Poplatok za doručenie: 11,80 EUR

Vzhľadom na technické možnosti jednotlivých poskytovateľov platobných a dopravných služieb nemusia byť vždy dostupné všetky možnosti platieb alebo spôsoby doručenia tovaru. Vo webshope sú však uvedené len aktuálne dostupné služby.

Dodacie lehoty

Tovar odosielame len cez pracovné dni, a to do 24 hodín po doručení emailu s oznámením o „Prijatí objednávky“. Dodacia lehota zásielok je v rámci SR je 8 dní, v rámci Maďarska, Poľska, Rakúska, Nemecka a Česka 14 dní po potvrdení objednávky. Ak ste si zvolili platbu vopred na faktúru, dodacia lehota začne plynúť dňom pripísania kúpnej ceny na náš účet, o čom bude Kupujúci informovaný emailom. Dodacia lehota sa v niektorých obdobiach roka (sviatky a pod.) môže líšiť. O dodacej lehote v týchto obdobiach je spotrebiteľ včas informovaný v päte úvodnej stránky webshopu v „ČOKOMED INFOBLOKU“.

Notifikácia zásielky a čas doručenia

Pri zadávaní dodacej adresy Vám odporúčame zvoliť si takú, na ktorej sa počas predpokladaného termínu doručenia objednávky budete zdržiavať. Ak ste do Vášho on-line účtu zadali Vaše telefónne číslo a/alebo e-mail, doručovateľ (kuriér) Vám oznámi pravdepodobný príchod zásielky e-mailom a/alebo sms-kou.

Kuriérska služba GLS doručuje kupujúcemu naše zásielky len cez pracovné dni, a to výlučne podľa ich vlastného harmonogramu rozvozu, ktorý žiadnym spôsobom nevieme ovplyvniť. Z uvedeného dôvodu sú všetky požiadavky kupujúceho na časovo vymedzené doručenie neakceptovateľné.

Prevzatie zásielky

Zásielku je oprávnený prevziať len adresát (kupujúci) alebo ním splnomocnená osoba.

Poškodenie zásielkY

Vzhľadom na skutočnosť, že náš tovar je balený do spotrebiteľského obalu zo skla, ktoré sa ľahšie poškodí než iný tovar, je potrebné zásielku čím skôr skontrolovať (otvoriť a stav obalového skla detailne preveriť).

Odporúčanie: Pekne prosíme našich ctených zákazníkov aby si po prevzatí naozaj starostlivo skontrolovali obsah a stav sklenených pohárov, príp. balík otvorili ešte v prítomnosti kuriéra (doručovateľa) a v prípade poškodenia skloobalu spísali zápisnicu, ktorú obidvaja podpíšu. Môže byť účelné vyhotoviť aj fotodokumentáciu. V prípade vrátenia poškodeného tovaru nám táto dokumentácia veľmi pomôže pri posúdení nároku Kupujúceho a tiež pri vymáhaní náhrady za spôsobenú škodu od kuriérskej spoločnosti.

Náš reklamačný poriadok nájdete v dokumente Všeobecné obchodné podmienky. TU

Posledná úprava: 10.11.2022