Kakaovo-orieškový medový krém od spoločnosti ČOKOMED s.r.o. je nenapodobiteľné spojenie tých najlahodnejších chutí. Náš delikátny krém s impozantnou konzistenciou nenechá chladným ani tých najväčších gurmánov.

  • Žiadne produkty v košíku.
  • Žiadne produkty v košíku.
Image Alt

Dodacie podmienky

Dodávka tovaru a poplatky za doručenie

Tovar v súčasnosti doručujeme výlučne kuriérskou spoločnosťou GLS. Osobný odber tovaru zo skladu predávajúceho je umožnený kupujúcemu len na základe predošlej písomnej dohody. Výšky aktuálnych poplatkov za doručenie (ceny prepráv) a taktiež za platbu na dobierku sú vždy dostupné v odstavci „Výška poplatkov za doručenie“.

V prípade, že kupujúci nakúpi tovar vo webshope v celkovej cene pod 49,- EUR sa účtuje poplatok za doručenie a príp. dobierku podľa nižšie uvedených sadzieb v tabuľke. Poplatok za doručenie bude započítaný do celkovej predajnej ceny na faktúre a vyznačený ako „Poplatok za doručenie (a dobierku)“. V prípade, že kupujúci nakúpi tovar za viac ako 49,- EUR sa poplatok za doručenie A Príp. dobierku v Zóne 1 a 2 neúčtuje. V Zóne 3 sa tento poplatok účtuje vždy, nezávisle od hodnoty nákupu. V súčasnosti dodávame tovar len do SR a ČR. PLATBA DOBIERKU JE V SÚČASNOSTI MOŽNá LEN V SR.
Notifikácia zásielky

Pri zadávaní dodacej adresy Vám odporúčame zvoliť si takú, na ktorej sa počas predpokladaného termínu doručenia objednávky budete zdržiavať. Ak ste do Vašej objednávky zadali aj Vaše telefónne číslo a e-mail, doručovateľ (kuriér) Vám oznámi pravdepodobný príchod zásielky aj formou e-mailu a/alebo v sms.

Dodacie lehoty

Tovar odosielame len cez pracovné dni, a to do 24 hodín po doručení emailu s oznámením o „Prijatí objednávky“. Dodacia lehota zásielok je v rámci SR 3-5 pracovných dní, v rámci Maďarska, Poľska, Rakúska, Nemecka a Česka 3-8 pracovných dní po potvrdení objednávky. Ak ste si zvolili akýkoľvek druh platby vopred, dodacia lehota začne plynúť dňom pripísania kúpnej ceny na náš účet. Do ostatných krajín sa dodacie lehoty riadia pravidlami kuriérskej spoločnosti GLS.

Prevzatie zásielky

Zásielku je oprávnený prevziať len adresát (kupujúci) alebo ním splnomocnená osoba.

Poškodenie zásielkY

Vzhľadom na skutočnosť, že náš tovar je balený do spotrebiteľského obalu zo skla, ktoré sa ľahšie poškodí než iný tovar, je potrebné zásielku čím skôr skontrolovať (otvoriť a stav obalového skla detailne preveriť).

Odporúčanie: Pekne prosíme našich ctených zákazníkov aby si po prevzatí naozaj starostlivo skontrolovali obsah a stav sklenených pohárov, príp. balík otvorili ešte v prítomnosti kuriéra (doručovateľa) a v prípade poškodenia skloobalu spísali zápisnicu, ktorú obidvaja podpíšu. Môže byť účelné vyhotoviť aj fotodokumentáciu. V prípade vrátenia poškodeného tovaru nám táto dokumentácia veľmi pomôže pri posúdení nároku Kupujúceho a tiež pri vymáhaní náhrady za spôsobenú škodu od kuriérskej spoločnosti.

Náš reklamačný poriadok nájdete v dokumente Všeobecné obchodné podmienky. TU

Vzhľadom na technické možnosti jednotlivých poskytovateľov platobných a dopravných služieb nemusia byť vždy dostupné všetky možnosti platieb alebo spôsoby doručenia tovaru. Vo webshope sú však uvedené len aktuálne dostupné služby.

Výška poplatkov za doručenie

Zóna 1 – Slovenská republika
Poplatok za doručenie: 3,50 EUR
Poplatok za dobierku: 1,- EUR

Zóna 2 – Česká republika
Poplatok za doručenie: 6,00 EUR

Zóna 3 – Maďarsko, Rakúsko, Nemecko a Poľsko
Poplatok za doručenie: 11,80 EUR

Dokument upravený dňa 03.08.2020